sobota 15. března 2014

Po vystoupení

V úterý 11.3.2014 jsem měla vystoupení ve Zlíně. Jela jsem tam s připravenou choreografií v délce pěti minut na skladbu Riverbed od Rangleklods. Můžu tančit v betonové hale, můžu tančit v divadle, můžu tančit na pódiu, na rušné ulici či na rozlehlém poli. Nezáleží na tom, jak vlídný či drsný je ke mně prostor, vždy udělám maximum v přípravě a koncentraci, abych si své vystoupení užila a prožila ho naplno. Je to dialog, který vedu s prostorem, s lidmi, kteří jej tvoří. Onen prostor může být někdy odtažitý, jindy zkoumá a přemýšlí, co mu chci říct, v některých chvílích však cítím, že nemusím nic vysvětlovat, slova jdou skrze pohyb přímo k divákovi, on je přijímá a já přesně vím, že si rozumíme.

Celé album od Taka Tuka photo si můžete prohlédnout ZDE.
Kostýmy na tanec mi šije Vendula Cetlová.










Najděte si chvilku a zaposlouchejte se: ♪ Rangleklods - Riverbed