pondělí 14. července 2014

Workshop jógy 27.7.2014


Stále mi v uších zní slova Nancy Gilgoff, u které jsem si znovu uvědomila a plně pochopila, že to nejdůležitější není to "jak pozice vypadá". Otázky jako: "Mám hlavu dostatečně nízko u kolene? Mám dostatečně vytočený hrudník?" pro mě začínaly být nedůležité a časem jsem se naučila ptát spíše: Vnímám svůj dech? Respektuji aktuální možnosti svého těla? Je moje pozornost věnována v daném okamžiku mému tělu a plně dané pozici /ásaně/. Jsou pozice, které pro mne nejsou jednoduché, neznamená to však, že je nelze zaujmout s klidem, jemností a přesto plně. Na workshopu se spolu budeme učit, jak použít dech, kam vést pozornost, abyste si vy sami byli schopni říct "ano, takto je to pro mne v tuto chvíli správně".

Náplň workshopu
Celý workshop je postaven na 3 principech: dech, pozice, pozornost. Od nich se bude odvíjet společné zkoumání našeho těla a mysli skrze jógové pozice /ásany/. Vysvětlíme si, jak při józe správně dýchat, jak použít dech, aby nám v pozicích pomohl, naučíme se i další pránájámické techniky, jako je udždžají, bhrámárí, nádí šodhana, vysvětlíme si podrobně vybrané pozice, ukážeme si, jak je zaujmout, jak v nich setrvávat jemně s plnou pozorností. Na workshopu se naučíte pozdrav slunci Surja namaskára, abyste jej mohli praktikovat i doma a další pozice vycházející z hatha jógy a ashtanga jógy (stojné pozice, záklonové pozice, pozice na zemi, obrácené pozice). Závěrem workshopu bude relaxace a meditace.

Přihlášky: do 25.7.2014 na dagmar.voudouragkaki@gmail.com
(uveďte jméno, příjmení, telefon)

Informace
Termín: neděle 27.7.2014
Čas: 09:00 - 14:00 hod.
Cena: 600,- Kč
Místo: S LEHKOU HLAVOU, Kounicova 10, Brno
Lektor: Dash

Těším se na setkání
Dash