pátek 5. srpna 2016

Pozdravy od moře


Milí přátelé, je to pár dnů po našem návratu z Řecka já se v myšlenkách vracím zpět k předchozím dvěma měsícům. Červen patřil naší společné dovolené ELA PAME, zažila jsem krásné chvíle sdílené s partou úžasných lidí. Tančili jsme na útesu, vyjeli lodí na širé moře, jedli u společného stolu, meditovali v olivovém háji při západu slunce, cvičili jógu v kvetoucí zahradě, povídali si u kávy, smáli se a vzájemně se inspirovali. Když tohle vše doznělo a já se s nimi loučila v brzkém ránu na letišti, bylo každé naše objetí nejen rozloučením, ale také stvrzením, že jsme společně prožili něco výjimečného.


Následný měsíc jsem strávila na milované Krétě, ostrově plném slunce, silného větru a majestátních hor. Čas, kdy jsem byla obklopena lidmi, byl vystřídán časem pro můj vlastní odpočinek, pro ticho, pro samotu bez pocitu osamocení. Návrat zpět byl těžký. Setkání s Krétou je pro mne vždy vřelé a srdečné. Moc se na Vás však těším, na lekcích, ale i mimo ně.



Jaké byly naše dny na ELA PAME můžete brzy vidět na fotografiích mého muže Janise (Taka Tuka Photo), album na stránkách zveřejníme již brzy.

Dash